Dokonaj wymiany lub zwrotu

Dokonaj wymiany lub zwrotu

Formularz zwrotu

Jak zwrócić przesyłkę?

  • Wypełnij wszystkie pola poniższego formularza, zaznacz zwrot, a następnie kliknij przycisk „Prześlij formularz zwrotu”.
  • Po złożeniu zlecenia zwrotu na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia.
  • Do zlecenia zwrotu niezbędne jest podanie właściwego numeru faktury zamówienia, które jest zwracane, oraz poprawny adres e-mail użytego podczas składania tego zamówienia.
  • Należy wypełnić wszystkie pola.
  • W przypadku płatności przelewem środki zostaną zwrócone na konto, z którego była realizowana płatność.
  • Zawsze jest możliwość zwrotu kwoty na bon podarunkowy do późniejszego wykorzystania. Jeśli wolisz te opcję, poinformuj nas o tym.
  • Przesyłka zwrotna zostanie odebrana przez kuriera następnego dnia roboczego od momentu wypełniania i wysłania formularza, między godziną 8:00 a 17:00, czas odbioru może się wydłużyć maksymalnie do dwóch dni roboczych.
  • W weekend odbiór jest niemożliwy.
  • Zwrotna naklejka adresowa zostanie doręczona przez kuriera firmy UPS, który przyjedzie odebrać przesyłkę, lub jeśli masz możliwość wydrukujesz ją sam.
  • Telefon kontaktowy zostanie przekazany firmie kurierskiej.
  • Pytania dotyczące usług kurierskich prosimy kierować bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta UPS pod numerem infolinii +48 22 489 48 77.
  • Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pośrednictwem paczkomatów.

Jak dokonać wymiany?

  • Wypełnij wszystkie pola poniższego formularza, zaznacz „wymiana towaru”, a następnie kliknij przycisk „prześlij formularz wymiany”.
  • Prosimy o podanie informacji o asortymencie na wymianę (kod produktu, rozmiar).
  • Nowy asortyment wymieniony wysyłamy w momencie, kiedy otrzymamy asortyment na wymianę.
  • Jest możliwość wymiany bezgotówkowej – jeśli produkty są w tej samej kwocie. Jeśli kwota wymienianego asortymentu jest niższa, zwrócimy różnicę na konto bankowe. Jeśli natomiast kwota jest wyższa, różnicę można dopłacić przelewem na konto.
  • Zawsze jest możliwość zwrotu kwoty na bon podarunkowy do późniejszego wykorzystania.
  • Po złożeniu zlecenia na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia.
  • Do wykonania zlecenia niezbędne jest podanie właściwego numeru faktury zamówienia, które jest wymieniane, oraz poprawny adres e-mail użytego podczas składania tego zamówienia.
  • W weekend odbiór jest niemożliwy.
  • Zwrotna naklejka adresowa zostanie doręczona przez kuriera firmy UPS, kiedy przyjedzie odebrać przesyłkę, można też wydrukować etykietę samodzielnie.
  • Przesyłka zwrotna zostanie odebrana przez kuriera następnego dnia roboczego od momentu wypełniania i wysłania formularza, między godziną 8:00 a 17:00, czas odbioru może się wydłużyć maksymalnie do dwóch dni roboczych.
  • Telefon kontaktowy zostanie przekazany firmie kurierskiej.
  • Pytania dotyczące usług kurierskich prosimy kierować bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta UPS pod numerem infolinii +48 22 489 48 77.
  • Nie przyjmujemy zwrotów/wymian wysłanych za pośrednictwem paczkomatów.

 

Zwrot
Wymiana

Zwrot
Opisz produkty, które chcesz zwrócić lub podaj numer katalogowy.
Pamiętaj, że zwracane ubrania i akcesoria powinny mieć przypiętą oryginalną metkę.

Czy powinniśmy zamówić kuriera, aby odebrał paczke?

Tak

Proszę zamówić kuriera

Nie

Wyślę sam

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pośrednictwem paczkomatów

Wymiana
Opisz produkty, które chcesz wymienić oraz podaj dane produktów, które chcesz otrzymać w zamian.
Pamiętaj, że zwracane ubrania i akcesoria powinny mieć przypiętą oryginalną metkę.

Czy powinniśmy zamówić kuriera, aby odebrał paczke?

Tak

Proszę zamówić kuriera

Nie

Wyślę sam

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pośrednictwem paczkomatów